I’m not gonna climb A ladder for the rest of my life You said that and stood back And you walked away before they could react Hearing catcalls from police cars And they say “what you gonna do about it Dressed the way you are?” That’s a very common line They say you’re asking for […]

I heard you cry out next to me “What are you talking about?” I feel that I can’t explain it And I’d only water it down. I feel that nobody gets me. It’s like I’m somebody else Who’s not even from this planet While you’re just stuck here in this house. They say ill find […]

(Oye por fin se entendió! – One! One way! – Rio de Janeiro!) A Rio a Rio hoy juega Rio A Rio a Rio hoy gana Rio Los cinco continentes sienten el sol de Rio Bandera blanca ya sin desafió Siente el latido desde el nido de una quimera Su grito repite hoy nace una […]

¿Qué le va a pasar a la muñeca de trapo? ¿Quién le va a coser sus zapatitos de harapos? Un castillo de dulces y confites arma, Sobre el arenero triste de una plaza. Con cuidado las colillas de cigarro aparta Y un sorbete usa de banderín. Le hicieron ver la vida de golpe, Y por […]

¿Los temblores algún día se irán? Siento desmayarme y no siento nada más. Quedo suspendido en un vacío y miro Como un niño atrás de un vidrio en una tempestad. Cargo con la culpa de mis actos, siendo franco, Nunca son exactos para mí. Muerdo el vidrio y mil astillas, son pastillas Diazepam. Mi cabeza […]

[Verse 1:] Tell me what’s the deal Sh*t is getting real I know girls like you but real sh*t I like you for real I done seen too many n*ggas Walking through and passing by Something about you tells me You ain’t just another guy I heard about your past Man you cannot trust a […]

Some kids have and some kids don’t And some of us are wondering why And Mom won’t watch the news at night There’s too much stuff that’s making her cry We need some help Down here on Earth A thousand prayers, a million words But one voice was heard A house, a yard, a neighborhood […]

[VERSE 1] I ask you this, Now you’re grown, Do you really wanna walk out on your own? There’s hurting and bleeding out there, And a million other reasons to be sacred. I’m not tryin’a make you worried, No, But it can be unfair. [HOOK] Go home little girl, A lone little girl. [CHORUS] Oh, […]

[Verse 1: Mia Ramirez] I don’t need anyone to hold me down And I don’t need compliments as good as they sound Cause I, I think I’m doing well now, I ain’t even gotta tell how Looking out for myself and I don’t need you baby I just wanna have fun, with my girls still […]

(Houdini) Don’t be sad for me Everything is how it had to be Don’t be angry Just be the way you were tonight Don’t ask why or how Don’t ask more of me than I am now Can’t we just be the way were always were tonight Don’t be afraid Don’t be surprised I know […]

I put my fears aside on Saturday night Across the New York Scene A pair of dreams and my worn out shoes Monday morning Feels like I’m losing When your heart is weak Sugary But that’s alright Do you know that place between sleep and awake Where you stil remember dreaming? I’ll be waiting A […]

I wanna be your lover, I wanna be your friend. I wish I could tell you I’d last till the end. I’m in a blue haze. A blue haze. I wanna be a preacher, I wanna be a king. And now I know why everything is in A blue haze. A blue haze. My friends […]

I can’t get you out my mind I try so hard to find A way to stop these thoughts from creepin in my mind (oooh) Spending time with friends Only seems pretend Cause while I’m laughing while I’m smiling I’m thinking of you What is it can I do To make myself stop thinking of […]

[VERSE 1] Hole in my heart And a bullet through my head You held the match that lit the fire now I’m dropping dead Hole in my heart And a bullet through my brain You held the match that lit the flame that made me go insane [CHORUS] She don’t know where she goes She’s […]

(First Verse) I Need New Wheels, I Need New Blings, I Need New Kicks, Right On My Feet, I Need That Rolex On My Wrist, Along With Da Gold Chain On That List, I Need That Mansion On Them Hills, Filled With Expensive Bottles And Chicks, I Need Expensive Ink On My Skin, I Need […]

(INTRO) Yeah Yeah Yeah Yeah Yeah Yeah Yeah Yeah Yeah Ohhh Yeah Yeah Yeah (Verse 1) You ,you actin like im straight out the blue Blue blue, im playing like you dont have a clue, Hey hey girl im talking to you you you. Listen..you must think i dont understand Im coming to you like […]

[Intro] Bitch x8 Its Snukkie Bitch and I’m Piped up on these Folks Bruh Its Snukkie Bitch!!! [Hook] x2 Let That Petty Shit Be Petty Fo’ This Lil Shit Get Deadly Stressing Over a Lil Bitch That I Done Piped Down Already Bitch I Call The fucking Shots 1 Phone Call Shit Gon Get Scary […]

[Verse 1] I was a liar, I gave into the fire I know I should’ve fought it At least I’m being honest Feel like a failure cause I know that I failed you I should’ve done you better cause you don’t want a liar [Pre-Chorus] And I know, and I know And I know she […]

[Verse 1:] Guess it’s true, I’m not good at a one-night stand But I still need love ’cause I’m just a man These nights never seem to go to plan I don’t want you to leave, will you hold my hand? [Chorus:] Oh, won’t you stay with me? ‘Cause you’re all I need This ain’t […]

[Intro] If your lips are movin’ If your lips are movin’ If your lips are movin’ Then you’re lyin’, lyin’, lyin’, baby If your lips are movin If your lips are movin If your lips are movin Then you’re lyin’, lyin’, lyin’, baby [Verse 1] Boy, look at me in my face Tell me that […]

[Intro] I need you I need you I need you I need you I need you I need you I need you I need you [Hook: Chris Brown] We poppin’ like ayo All my bitches got real hair chilling with the top down Screaming like ayo I’mma take her ass down when she bring her […]

[Chorus] Toky Toky Tokyo Finally it’s time to go To see Takeshita street To heat up my feet [Hook] Toky Toky Tokyo Searchin for a heart of gold The one that I used to know Down town Tokyo [Verse] I’ve seen a lot of places all around the world And I know for sure I’m […]

Rollie Rollie On The Beat Rollie Rollie On The Beat Rollie Rollie On The Beat Rollie Rollie On The Beat .. Now Hit That Rock star ,Rock star ,Rock star,Rock star,rockstar Hit that rockstar ,rock star,rock star ,rock star,rockstar .. Stop ,Drop, Milly Rock On The Block Bring It To The Top Hit Dem Folks […]

[Chorus] And once we run the show everyone will know That we will be the ones that hold the highest truth And once we run the show everyone will know That we will be the ones that hold the highest truth [Verse 1] I’m from that game strong on my face I tell ’em don’t […]

Intro: Open up the register This is pay day Open up the register This is pay day Verse 1: All I wanna do is see the profits Jesus, Benjamin Franklin, Mohammed Boy I got that gatorskin graveyard wallet Full of dead presidents, peace be upon em Shout out my girls that want the D but […]

Verse 1 Hey the moons out girl, you wanna go for a spin That moon’s shinning like a glow stick right above your head Making you look like an angel standing there Chorus Baby bring the beat back come on lay the seat back Chillin and killin it as we ride Come on baby lets […]

You work for 37 years Drivin’ trucks, not shiftin’ gears He never got it in his head To settle down, he’d never wed. He liked the river how it flowed. Unlike the breaker, never to explode. It had no wires runnin’ in It just went on and on and on until the ocean got to […]

Sa buhay kong ito Tanging pangarap lang Ang iyong pag mamahal Ay makamtam Kahit na sandali Ikaw ay mamasdan Ligaya’y tila ba Walang hanggan Chorus: Sana’y di na magising Kung nangangarap man din Kung ang buhay na makulay Ang tatahakin Minsan ay nadarapa Minsan din ay luluha Di ka na maninimdim Pagkat sa buhay mo […]

When it feels like the world is on your shoulders, And all of the madness has got you going crazy. It’s time to get out, step out into the street, Where all of the action is right there at your feet, Well, I know a place where we can dance all night away Underneath electric […]